بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

بلیچینگ دندانپزشکی

کافی است فرم زیر را پر کنید تا همکاران ما نوبت شما را رزرو کنند. 7) در چند روز اول که می خواهید مسواک بزنید از خمیردندان ضد حساسیت استفاده نمایید تا دندان های شما کمتر دچار حساسیت شود و در بروز حساسیت هیچ نگران نباشید برطرف می گردد. بهتر از برای جلوگیری از درد لثه دندان و التهاب آن را به آرامی ماساژ دهید.

به دلیل سادگی فرآیند این روش که اصلی‌ترین جذابیتش لیزر است می‌شود. در یک مطب یا کلینیک دندان‌پزشکی توسط پزشک مرتبط با مهارت لیزر بافت نرم انجام می‌شود. ماده ریلاین هارد Tokuyama- REBASE II ماده ریلاین هارد برای دنچر. سمان پلی کربوکسیلات Medicept- PolyCem به عنوان لاینر برای تمام مواد پرکننده از جمله آمالگام و کامپوزیت ها برای سمان و محکم کردن اینله ؛ آنله ، روکش و بریج های فلزی و همچنین سرامیکی فاقد اسید فسفریک و در نتیجه عدم... بلیچینگ آفیس Ultradent- Opalescence Boost هیدروژن پروکساید 40%.

بلیچینگ در منزل برای افرادی مناسب است که میخواهند حساسیت دندانی کمتری داشته باشند ضمن اینکه اگر از هر دو روش استفاده شود قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت. بلیچینگ با استفاده از یک محلول دکلره کننده رنگ یا اکسیدان به نام پراکسید هیدروژن جهت سفید کردن دندان ها بهره می برد ، این محلول با یک سری تغییرات شیمیایی باعث سفید شدن دندان ها می شود. مثلا از محصولات بدون نسخهِ سفید کننده دندان گرفته تا آفیس بلیچینگ همه روش های خوبی هستن.

بلیچینگ دندان چگونه است

در صورتی که بلیچینگ در مطب دندانپزشک انجام شود ، تاثیر بیشتری دارد. همچنین توصیه می شود برای تداوم و ماندگاری بالاتر ، پس از انجام بلیچینگ در مطب ، در خانه نیز چند جلسه بلیچینگ انجام شود. بلیچینگ دندانیکی از درمان های حرفه ای در زمینه سفید کردن دندان هاست که به افراد کمک می کند تا بد رنگی دندان هایشان را رفع کرده و دندان هایی سفید و درخشان داشته باشند. اغلب متخصصین بر این عقیده هستند که بلیچینگ ، کم عارضه ترین و بی خطرترین روش برای سفید کردن دندانهاست. در این تکنیک درمانی، رنگ دندان های شما بسته به جنس و میزان زردی دو تا سه درجه تغییر رنگ خواهد داد.

  • شاید کنجکاو باشید بدانید چه روش‌های خانگی برای سفید کردن دندان‌ها وجود دارد.
  • البته این در حالتی است که بلیچینگ را یک دندانپزشک متبحر برای شما انجام داده باشد.
  • اگر حساسیت دندان در حین بلیچینگ در منزل ، اتفاق افتاد، سعی نمایید مصرف ژل را به یک روز در میان و یا حتی دو روز در میان کاهش دهید.
  • 1) بعد از یک هفته درمان به دندانپزشک خود جهت ویزیت و بررسی دندان ها مراجعه نمایید.
  • جراحی نکردن دندان عقل نهفته بعد از سن 25 سالگی منجر به عفونت، کیست و گ...

همه روش های درمانی و زیبایی مزایا و معایبی دارند که با توجه به این موارد باید تصمیم بگیرید که این روش برای شما مناسب است یا خیر.این روش یکی از معمول ترین خدمات زیبایی دندانپزشکی است. اگر بلیچینگ دندان تحت نظارت مستقیم متخصص دندانپزشکی صورت بپذیرد، به خودی خود هیچگونه مشکلی به دندان‌ها وارد نخواهد کرد و فقط باعث سفید شدن دندان‌ها خواهد شد. البته بلیچینگ قابلیت این را خواهد داشت تا باعث ایجاد حساسیت در دندان‌ها بشود. که این موضوع به سادگی و با استفاده از خمیردندان‌های ضد حساسیت از بین می‌رود.

بلیچینگ دندان به چه صورت است

حتی نگهداری صحیح مواد سفید کننده هم بسیار در کیفیت آن موثر است. برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب معایب بلیچینگ دندان را مطالعه کنید. 2) باعث حساسیت در بعضی افراد می شود و فرد از این موضوع بسته به شدت حساسیت رنج می برد اما این حساسیت دائمی نبوده و رفع می گردد. چنانچه می خواهید بیشتر راجب مزایای بلیچینگ دندان بدانید مطلبی تحت عنوان مزایای بلیچینگ دندان جدیدا منتشر کرده ایم که در این مطلب به صورت مفصل راجب مزایا بلیچینگ دندان بحث کرده ایم. 8) یک هفته بعد از انجام بلیچینگ به دندانپزشک خود مراجعه نمایید تا بررسی لازم صورت گیرد.

  • برای جلوگیری از بروز این سفیدی روی لثه ها می توانید در دفعات بعدی ژل را کمتر روی قالب بریزید.
  • بله ، گاها مشکلات از دندان ها فراتر رفته و لثه ها نیز دچار مشکل می باشند .
  • پس از پایان جلسات بلیچینگ، توصیه می شود، نکاتی که توسط دندانپزشک زیبایی تذکر داده می شود را توجه کرده و حتما تمامی ان ها را رعایت کنید تا نتایج بلیچینگ ماندگار باشد.
  • تنها عارضه ای که میتوان برای بلیچینگ دندان متصور شد حساسیت های دندانی موقت بعد از بلیچینگ دندان است.
  • بلیچینگ در منزل که در این روش برای بیمار یک قالبی به نام " تری بلیچینگ " تهیه میشود و بیمار در منزل برای خود بلیچینگ را بر روی دندانهای خود قرار می‌دهد.

کامپوزیت یونیورسال نانوهیبرید توپاز Kulzer -charisma Topaz با ساختار ماتریس نوآورانه پنت TCD-Matrix کیفیت بالا و فوق العاده بسیار مقاوم و مستحکم نانو هیبرید هندلینگ آسان حداقل شیرینکیج . فرز الماسه توربین مخروط ته گرد- Microdont-FG Diamond Burs Cone Round End بسته بندی 10 عددی قابل اتوکلاو عمر طولانی بواسطه استفاده از الماس طبیعی پایه فولادی ضد زنگ بسته بندی منحصر به فرد دقت برش بالا باندهای موجود سبز... از این شیوه تحت عنوان روشی بدون عارضه یاد می شود چرا که عارضه ی خاصی ایجاد نمی کند .

افراد بسیاری برای داشتن دندان های زیبا و تغییر رنگ در دندان ها با انجام بلیچینگ برروی دندان های خود رنگ مطلوبی را برای دندان های خود ایجاد می کنند. این رنگ بد دندان در اثر نفوذ رنگ دانه ها به ساختار لوله ای شکل مینا و تغییر مواد معدنی عاج صورت می‌گیرد و موجب ایجاد رنگ زرد در دندان می شود. بسیاری از افراد نیز به دلایل مادرزادی دارای رنگ مناسبی در دندان نمی باشند . از آن جائی که سفیدی دندان‌ها به طور ناخود آگاه نشانه‌ای از جوانی و زیبایی بر شمرده می‌شود و در زیبایی فرد تاثییرات بسیاری دارد ، همواره سفید کردن دندانها که در علم پزشکی به آن بلیچینگ نیز گفته میشود ، از محبوبیت برخوردار بوده است.

در هزینه بلیچینگ دندان عواملی همچون هزینه ساخت قالب توسط لابراتوار، مهارت دندانپزشک، ژل های سفید کننده مخصوص دندان تاثیر گذار خواهد بود. در بلیچینگ مطب نیز عواملی چون دستمزد دندانپزشک معالج، هزینه مواد و تجهیزات مصرفی دخیل می باشد. به طور کل هزینه درمان بلیچینگ دندان جز درمانهای کم هزینه دندانپزشکی زیبایی محسوب می شود. بر اساس نوع روشی که برای سفید کردن دندان ها بکار برده میشود هزینه بلیچینگ دندان متفاوت است. به طور کلی قیمت این کار برای آفیس بلیچینگ یا سفید کردن دندان ها در مطب دندانپزشک حدود 3،000،000 میلیون تومان است. قیمت بلیچینگ دندان در خانه و با کمک محصولات سفید کننده نیز چیزی حدود 2،500،000 تومان است.

دقت داشته باشید که فاصله ی زمانی بین دو نوبت بلیچینگ در خانه حداقل باید یک ساعت باشد. پس از هربار استفاده لازم است قالب ها را شست و شو داده و دهان و دندان خود را کامل بشویید. قبل از انجام هر کاری لازم است دندان های خود را مسواک بزنید با نخ دندان فضای بین دندانهایتان را تمیز کنید.

بلیچینگ دندان چقدر طول میکشد

درحالی که بلیچینگ دندان با لیزر معمولا در یک جلسه ملاقات با دندانپزشک انجام می شود و در حدود چند دقیقه تکمیل می شود. اما معمولاً در مدت زمان چند دقیقه بلیچینگ دندان با لیزر به رنگ مناسب دندان خود می‌رسید. اگرچه در مورد تغییر رنگ ملایم دندان یک جلسه لیزر درمانی برایتان کافی است تا از لبخندتان لذت ببرید.

پیشرفت های تکنولوژی به لیزر اجازه می دهد تا رنگ دندان های شما را سریع و آسان تر سفید یا روشن‌تر کند. تحت نظارت انجمن دندانپزشک برای سلامت مینای دندان نسبت به روش‌های دیگر خانگی بسیار ایمن‌تر است. توصیه می‌شود تا در جلسات مشاوره حضوری قبل از تصمیم به هر روش سفید شدن دندان‌ها اقدام کنید. برای افرادی که به دلیل پوسیدگی، پریدگی لبه‌ها، ترک‌های دندانی و دندان‌های حساسی دارند.استفاده از لیزر کم توان دندان‌پزشکی زیبایی توصیه می‌شود. سپس طول موج مناسب لیزر دایود انتخاب می‌شود و فرآیند بلیچینگ با لیزر تنها در حدود 2 دقیقه طول می‌کشد.

  • لمینت های کامپوزیتی که به روکش های کامپوزیتی نیز معروف هستند از ثبات رنگ کمتری برخوردارند، اما در عوض دارای ویژگی خاصی هستند و آن تراش بسیار سطحی مینای دندان است یا حتی گاهی اوقات نیازی به هیچگونه تراش نیست.
  • به همین علت توصیه می شود به منظور کاهش عوارض جانبی بلیچینگ دندان هرگز بدون مشورت با دندانپزشک از این مواد استفاده نکنید.
  • به‌طور کلی دندانپزشکان به کمک کاربامید پروکساید دندان را سفید می‌کنند.
  • بعد از سفید کردن دندانها لازم است که در ساعتهای اولیه بعد از درمان , لثه‌های خود را با آب گرم شستشو و ماساژ دهید تا با تسریع خون رسانی در لثه هر گونه التهاب احتمالی ایجاد شده را کاهش دهد.

اما خودتان را برای دیدن دندان‌ها با رنگ سفید طبیعی آماده نمایید. خوشبختانه دندان‌هایی که با روش امروز لیزر سفید می‌شوند معمولاً به رنگ اولیه و تیره خود باز نخواهند گشت. و رفع بد رنگی دندان ها در مطب تحت نظر دندان‌پزشک دارای مسترشیب لیزر استفاده می‌شود.

بلیچینگ دندان زرد

شما می توانید اطلاعات کافی در مورد ترمیم های دندانی ، کامپوزیت ها و اینکه چه ترمیمی بر... لمینت دندان راه حل خوبی برای ایجاد یک لبخند زیبا و بهبود ظاهر چهره است. البته، مزایای لمینت فقط به موارد زیبایی شناختی محدود نمی‌شود و مزایای دیگری نیز دارد که در مقاله به آن اشاره... اگر سوالی راجب به بلیچینگ دندان دارید در بخش نظرات همین مطلب آن را بپرسید. لازم به ذکر است که قبل از بکار گیری هر کدام از روش های بلیچینگ، باید دندانهایی که پوسیده و دچار مشکل شده اند، ترمیم و جرم گیری صورت گیرد.

در واقع بلیچینگ در مطب می تواند دو روش مجزا داشته باشد که در زیر شما را با این روش ها آشنا می نماییم. اولین روش در مطب دندانپزشکی، دندانپزشک مواد سفید کننده بلیچینگ را با غلظت بالا بر روی دندان های بیمار قرار می دهد. دندانپزشک قبل از اینکه درمان را شروع کند، به وسیله ژل های محافظ، لثه را می پوشاند تا مواد اکسید کننده با لثه تماسی نداشته باشند. بعد از آن ژل های بلیچینگ باید فعال گردند که این کار با دستگاه های متفاوتی مانند پلاسما آرک، ال ای دی و غیره، قابل انجام است. توجه داشته باشید که برای سفیدی دندان ها، ماده بلیچینگ اثر دارد و نوع دستگاه فعال کننده تاثیری ندارد. میزان سفید شدن دندان ها بعد از بلیچینگ دندان بستگی به جنس دندان و نوع رنگ دانه های رسوب­ کرده، دارد.

  • در این مرحله دندان ها باید آماده شوند در مرحله ی آماده سازی تراش انجام می شود .
  • می توانید بلیچینگ دندان را یک بار در مطب انجام بدهید و بلیچینگ دندان در خانه را چندین بار تکرار کنید.
  • و کم کم لایه زیرین آن که به عاج مشهور است خودش را نشان میدهد.

دندانپزشک ابتدا با ژل مخصوص محافظ لثه ، تمام لثه اطراف دندانهای جلو را به منظور محافظت می پوشاند. با گذشت زمان نفوذ مواد اکسید کننده به داخل عاج دندان که در لایه زیرین مینا قرار داردنیز صورت گرفته و رنگ آن نیز روشن تر می‌شود. در این پست به معرفی و اطلاعات اضافه تری راجع به ایمپلنت دندان پرداخته شده و همچنین پرسش و پاسخ هایی در حوزه ی ایمپلنت دندان، وجود دارد که شما می توانید قبل از انجام دادن عمل ایمپلن...

بلیچینگ دندانپزشکی

جرم گیری نوعی فرایند درمانی برای زدودن جرم هاست و متفاوت از سفید کردن دندان هاست. هر چند جرم گیری نیز می تواند تا حدودی باعث سفید شدن دندان ها شود اما میزان اثر آن بسیار کمتر از روش بلیچینگ می باشد. وجود جرم ها باعث می شود تا درمان بلیچینگ منجر به نتیجه مطلوب نشود. برای سفید کردن دندانها که به اصطلاح به آن بلیچینگ می گویند از مواد شیمیایی استفاده می شود ، این مواد که پر اکسید هیدروژن نام دارند ، باعث ایجاد تغییر رنگ در دندان می شوند. مواد بلیچینگ به داخل ساختار کریستالی مینا نفوذ کرده و رنگ دانه های رسوب کرده در بین هرم‌های مینائی را اکسید می‌کنند.

  • 4) در صورت وجود حساسیت این امر طبیعی می باشد و اگر شدت این حساسیت بسیار زیاد باشد بهتر است از قالب به مدت یک الی دو روز استفاده ننمایید.
  • ومحصولات مختلفی با درصد های مختلفی برای انجام این روش ها وجود دارد.
  • مراحل انجام در منزل به این صورت است که اول باید دندان ها مسواک زده شود و نخ دندان کشیده شود تا هیچ جرم و پلاکی در بین دندان ها باقی نمانده باشد.
  • اگر می‌خواهید دندان‌های سفیدی داشته باشید، راه‌های مختلفی پیش روی‌تان قرار دارد.
  • زیاد ماندن ژل بلیچینگ روی دندان، تاثیری برای سفید کردن نخواهد داشت.
  • در این روش، دندانپزشک از قالب هایی برای محافظت از لثه های شما استفاده می نماید.

برای این روش معمولا از قالب های خاصی که مخصوص دندونای شما هستن استفاده میشه و داخل مواد سفید کننده رو قرار میدین و روی دندوناتون میذارید. برای حفظ لبخند روشن تر خود، اطمینان حاصل کنید که بر مراقبت روش سفید شدن دندان خود به طور منظم پیگیری می کنید. اگر چه دندان‌پزشکان لیزری معتقدند گزینه‌های بلیچینگ دندان گران‌تر از گزینه‌های خانگی، ارزش سرمایه‌گذاری بیشتر دارد. حفره های عمیقی است که در آن خمیر دندان و محصولات ضد تیرگی رنگ دندان نمی توانند به آن دسترسی پیدا کنند. اما نتایج بالاتر از متوسطی ارائه می‌کند که بهره‌وری فراتر از آن چیزی است که از دیگر روش‌های بلیچینگ دندان کسب خواهید کرد.

بلیچینگ دندان چقدر دوام دارد

مواد بلیچینگ را به اندازه ای که متخصص ارتودنسی به شما می‌گوید را درون قالب گذاشته، سپس دقیقا به همان مدت زمانی که او گفته استفاده می‌کنید. گذاشتن یک وسیله دندانپزشکی برای باز کردن دهان به منظور ایجاد دسترسی به تمام سطوح دندانی. به دنبال بروز آسیب ناشی از آبسه ها، کیست ها و آفت های دهان مینای دندان نیز ممکن است آسیب ببیند و لایه زیرینش خود را نشان دهد. امیدواریم که این مطلب ( بلیچینگ دندان) مورد رضایت شما عزیزان واقع شده باشد. استفاده از بلیچینگ برای زنان باردار ، زنان شیرده ، بیماران دیابتی ، بیماران قلبی ، افرادی که زیر 16 سال سن دارند و همچنین افرادی که دندان های حساس دارند، توصیه نمی شود. رعایت بهداشت دهان و دندان به صورت صحیح و منظم نیز از موارد ضروری در طول این دوره است.

اما با آفیس بلیچینگ هیچوقت چنین اتفاقی برای دندونامون نمی افته. مخصوصا که تازگی دستگاه های بلیچینگ فوق العاده موثر و بی خطری وارد کشور شدن که با کمک اونا با امیدوارکننده ترین نتایج، دندونا سفید میشن و ماندگاری نتایج نسبتا زیاد. نتایج سفید کردن دندان با لیزر دندانپزشکی یا بلیچینگ دندان با لیزر می تواند از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد.

و انتخاب بهترین سفید کننده دندان حتما باید طبق نظر پزشک صورت گیرد. در این مقاله شما را با قیمت و هزینه بلیچینگ دندان آشنا خواهیم کرد. تحریک بافت نرم که همچنین به عنوان سوختگی شیمیایی نیز شناخته می شود ممکن است به دلیل قرار گرفتن بافت لثه در معرض مواد سفید کننده باشد.

بلیچینگ دندان چیست

پس از انجام روش سفید کردن دندان با لیزر در یک جلسه که چندین ثانیه به طول می‌انجامد قادر خواهید بودبا دندان‌هایی که ممکن است 9 الی 10 سایه روشن‌تر شده باشند به راه افتاده و به منزل و محل کار خود برسید. یکی از کاربردی و درمانی‌ترین روش های سفید شدن رنگ دندان و حتی رفع بد رنگی لثه برای بسیاری از افراد است. بهترین روش ، روشی است که از دهان و لثه محافظت شود علاوه بر این یک دندانپزشک می تواند هر گونه حساسیت یا سایر مشکلات ناشی از درمان را مدیریت کند پس شیوه ی بلیچینگ دندان می تواند برترین تکنیک باشد . نوارها گاهی باعث حساسیت دندان و سوزش لثه می شوند در صورت ایجاد این عارضه ی جانبی به دندانپزشک مراجعه کنید. لبخند زدن حق همه است اما لبخند زیبا فقط مربوط به ظاهر دندان ها نیست، بلکه زیبایی دهان مربوط به سلامت دندان، لثه، فرم لب، فک و دهان است که در نتیجه یک هارمونی دلنشینی را برای ظاهر شما فراهم میکند. ما در این مجموعه سعی بر آن داریم تا زیباترین و سالم ترین لبخند را با جدید ترین روش های درمان در مکانی آرام و استریل شده برای شما عزیزان فراهم کنیم.

بلیچینگ دندان چه عوارضی دارد

هزینه بلیچینگ دندان در سال 1400 در خانهاز 1.5 میلیون به بالاهمونطور که گفتیم بهترین روش سفید کردن دندان ها مراجعه به مطب دندانپرشکیه. اما اگه نمیتونید و یا به هر دلیلی تمایلی ندارید که در مطب دندوناتون رو سفید کنید میتونید با روش های خانگی بلیچینگ دندوناتون رو سفید کنید. کلینیک دندانپزشکی سیب سفید مفتخر است که تمامی خدمات زیبایی خود شامل ایمپلنت دندان، کامپوزیت و لمینت، طراحی لبخند و نیز خدمات درمانی شامل ترمیم و جراحی ریشه دندان، عصب‌کشی، جرمگیری و ..... را به صورت اقساطی ارائه دهد.کلینیک سیب سفید تنها ارائه دهنده‌ شرایط کاملاً اقساطی در ایران می‌باشد.برای اطلاع از شرایط اقساطی دندانپزشکی می‌توانید با همکاران ما تماس بگیرید. همچنین ممکن است دندانپزشک از شما بخواهد تا قبل از اقدام به سفید کردن دندان ها، نسبت به جرم گیری اقدام نمایید. در صورتی که بر اثر وجود جرم بر روی دندان ها، لثه های شما دچار التهاب شده باشد، دندانپزشک به شما توصیه خواهد کرد تا دو هفته پس از جرم گیری و از بین رفتن التهاب لثه، اقدام به سفید کردن دندان ها نمایید.

بلیچینگ دندان بهتره یا کامپوزیت

ممکن است به خاطر استفاده از دارو، بیماری‌هایی که در کودکی به آن مبتلا شده‌اید، عفونت یا آسیب‌دیدگی دندان و پیری دچار این نوع تغییر رنگ دندان شوید. تغییر رنگ بیرونی دندان زمانی اتفاق می‌افتد که غذاها، نوشیدنی‌ها یا سیگار کشیدن موجب تغییر رنگ دندان شود. قهوه، چای، شراب قرمز، مواد خوراکی که رنگ دارند و تنباکو موجب ایجاد این نوع تغییر رنگ می‌شود. مواد شیمیایی ذکر شده با نفوذ به ساختار کریستالی دندان، موجب اکسید شدن رنگ دانه هایی می شود که در گذشت زمان روی دندان ها رسوب کرده اند.

آیا در منزل هم باید این کار ادامه دار باشد؟ بله دقیقا مثل مطب هر دوهفته یکبار یا ماهی یکبار باید آن را ادامه دهند. استفاده از این روش های غیراصولی و غیرعلمی که به طور وسیع در صفحات مجازی با دستورات عجیب و غریب باب شده اند، توصیه نمی شود. چرا که بسیاری از آنها مثل جوش شیرین، آبلیمو، سرکه سیب به دلیل آسیب جدی به مینا مطلقا توصیه نمی شوند.

میکند و در جلسه بعد یک جفت تری شفاف به شما تحویل داده میشود. که به اندازه میزان موادی که لازم است روی دندانهای شما بماند تا سفید شود بین دندانها و تری فضا تعبیه شده است. در این جلسه ماده لازم جهت بلیچینگ در خانه به شما داده میشود. شایان ذکر است که یکی دیگر از روش های سفید کردن دندان ، لمینت دندان است که در مقاله مربوط به لمینت های سرامیکی و کامپوزیتی به تفصیل به آن پرداختیم. تغییر رنگ در دندان ها بخصوص در دندان های پیش و نیش، یک مشکل جدی محسوب می شود و به درمان موثر توسط دندانپزشکی زیبایی نیاز دارد.

بلیچینگ دندان، یکی از تخصصی‌ترین روشهای سفید کردن دندان می‌باشد. بسیاری از افراد هنگام مراجعه به دندانپزشک، از این موضوع شکایت دارند که زردی و غیر طبیعی بودن دندانهایشان حتی با مسواک زدن و روش های خانگی سفید کردن دندان از بین نمی‌رود. سفید کردن دندانها یا بلیچینگ درمانی است که در آن بد رنگیها و رنگدانه هایی که به مرور زمان باعث تغییر رنگ دندانها شده و حتی بعضی بد رنگیهای ژنتیکی را بر طرف نموده ودندانهایی سفید و زیبا را به شما هدیه میکند. تغییر رنگ دندان ها می تواند تحت تأثیر ترکیبی از عوامل ذاتی و بیرونی قرار گیرد. لکه های ذاتی مربوط به خاصیت مینای دندان و عاج است، در حالی که لکه های بیرونی با رسوب مواد غذایی یا لکه های نوشیدنی روی سطح دندان ایجاد می شوند. چون محصولات بلیچینگ در منزل هرچند که هزینه کمتری دارند اما ممکنه به سایش دندان و تحلیل مینای دندان کمک کنند.

بلیچینگ دندان درکلینیک دندانپزشکی مبین، توسط دندانپزشکان متخصص صورت می گیرد. موادی که در کلینیک دندانپزشکی مبین استفاده می شوند، مورد تایید وزارت بهداشت بوده و از با کیفیت ترین مواد روز دنیا می باشد. در این روش، ماده ی سفیدکننده با غلظت بالا در مدت زمان حدود یک ساعت روی دندان های بیمار قرار داده می­شود.



:: موضوعات مرتبط: دندانپزشکی، ،
:: برچسب‌ها: بلیچینگ دندان چیست, بلیچینگ دندان در خانه, بلیچینگ دندان ارزان قیمت, بلیچینگ دندان چگونه است, بلیچینگ دندان بهتره یا کامپوزیت, بلیچینگ دندان به چه صورت است, بلیچینگ دندانپزشکی, بلیچینگ دندان چقدر دوام دارد, بلیچینگ دندان چقدر طول میکشد, بلیچینگ دندان چه عوارضی دارد, بلیچینگ دندان زرد, ,
نويسنده : عابد