بهترین های تکنولوژی روز دنیا همراه با آموزش و نحوه خرید

انواع مواد برای پر کردن دندان در مجله بهداشت و سلامت دهان و دندان

 

برای قبولی و ورود به رشته دندانپزشکی در دانشگاه های داخل ایران، نیازمند شرکت در کنکور تجربی و کسب رتبه مورد نیاز هستید. البته باید در نظر داشته باشید که این رشته، جزو رشته های بسیار پر طرفدار در کنکور تجربی بوده و قبولی در آن بسیار سخت می باشد. افراد می توانند این رشته را در دانشگاه های سراسری دولتی، آزاد، پردیس های بین المللی خود گردان و غیره، بخوانند و تحصیل کنند. البته فراموش نکنید که تحصیل در این رشته حتی در دانشگاه های آزاد نیز نیازمند شرکت در کنکور تجربی بوده؛ بنابراین هیچ راهی برای تحصیل در رشته دندانپزشکی به صورت بدون کنکور، ممکن نمی باشد. انواع مواد برای پر کردن دندان همچنین این رشته، دارای دوره طرح اجباری بوده که پس از اتمام تحصیل، باید توسط فرد انجام شود. دروسی که در این مرحله باید خوانده شوند شامل فیزیک، پزشکی، فیزیولوژی، روانشناسی عمومی، آسیب شناسی عمومی، تشریح، ژنتیک انسانی، میکروب شناسی، ایمنی شناسی، بیو شیمی، بافت شناسی انسانی و جنین شناسی می باشد.

  1. پرهیز از ساییدن دندان ها روی یکدیگر
  2. تجهیزات بیهوشی
  3. مشکلات لثه
  4. خدمات درمان ریشه
  5. تابش پالس که شدت نور کم و زیاد میشود
  6. ارتودنسی نوجوانان

4. از سالم بودن ودردسترس بودن داروها وتجهیزات اورژانس اطمینان حاصل کنند. 5. برای دندانپزشک یک روپوش تمیز وبرای دستیار جراحی صابون وحوله شان دستکش ومحافظ چشم فراهم کند. 6. اتاق انتظار وتوالتی که بیماران استفاده می کنند از نظر تمیزی کنترل کنند. 8. نسبت به دردسترس بودن یادداشت ها،چارت ها ورادیوگرافی های بیماران اطمینان حاصل کنند. 9. برای اولین بار بیمار پیش بند،شان و… یک ظرف کوچک حاوی دهان شویه مخصوص پروتزها ویا وسایل مشابه آماده کند. 10. کنترل سوابق بیمار ضروری است هنگام کار لوازم ومواد مورد نیاز را به دندانپزشک بدهد. 11. قادر به راهنمایی کردن بیمار باشد وقادر به ترکیب مواد باشد. پرستار دندانپزشک باید دقیق وهوشیار باشد،باوسایل وطرز کار آنها آشنا باشد مراحل مختلف کار را آموخته واین که چه وسایلی مورد نیاز است را پیش بینی کند ودرموقع لزوم وسیله مناسب کاررا به دندانپزشک دادهودر صورت نیاز وسیله اورا بگیرد. درصورت لزم سرساکشن را در جای صحیح ومناسب قرار دهد با واژه های دندانپزشکی ماٌٌنوس بوده وبا طرز صحیح نام گذاری دندانها به صورت چارتینگ آشنا باشد همچنین قادر به ترکیب مواد مطابق با دستور کارخانه سازنده باشد.

از سال 1290 شمسی پرداختن به حرفههای طبابت، داروسازی و دندانسازی موکول به تحصیل و دریافت اجازه نامه رسمی از وزارت معارف شد. در سال 1307 رضا شاه طی فرمانی دستور تأسیس مدرسه دندانسازی را صادر کرد و دو سال بعد این مدرسه شروع بکار نمود. محل اولیه این مدرسه، در دارالفنون بود و مدیریت فنی آن را دکتر میلچارسکی به عهده داشت. در سال 1316 با تاسیس دانشگاه تهران در محل فعلی، مدرسه طب و شعب مربوط به آن به این مکان نقل مکان کردند و شرط ورود به این دانشکدهها دارا بودن دیپلم کامل متوسطه تعیین گشت. در سال 1355 مدرسه دندانسازی از دانشکده پزشکی مجزا گردید و دانشکده دندانپزشکی نامیده شد. گروههای آموزشی اولیه عبارت بودند از: ارتودنسی، بیماریهای دهان، پروتز، جراحی و دندانپزشکی عملی. از سال 1339 عضویت پزشکان و دندانپزشکان در سازمان نظام پزشکی اجباری شد و این سازمان مرجع رسیدگی به تخلفات و شکایات در رابطه با امور پزشکی و دندانپزشکی قرار گرفت.

اگر قصد خرید فرز دندانپزشکی دارید، توصیه میکنم از فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی پیشرودنت دیدن فرمایید. اغلب فرزها و انگلهای موجود در فروشگاه دارای استانداردهای بالا و کیفیت مناسبی هستند. در ادامه چند نمونه از محصولات موجود را با هم بررسی میکنیم. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، کافی است روی محصول مد نظر خود کلیک کنید. تمام فرزها دارای دو بخش تنه (Shank) و سر (Head) هستند. انواع روکش دندان شیری بخش تنه در داخل توربین و یا آنگل قرار می گیرد. تنه فرزهای توربین یک استوانه صاف و براق است ولی در انتهای تنه فرز آنگل یک شیار وجود دارد که مشخصه آن محسوب می شود. ضخامت فرز آنگل که بیشتر از فرز توربین است دومین مشخصه و وجه افتراق آن با فرزهای توربین می باشد. قدرت برندگی فرزهای الماسی را با نوارهای رنگی بر روی تنه آنها مشخص می کنند. زبرترین فرز دارای نوار مشکی و نرم ترین آنها دارای نوار سفید هستند. نوارهای فرزها از زبرترین به سمت نرم ترین عبارتند از مشکی، آبی، سبز، قرمز، زرد، سفید.

ودر ولتازهای مختلف بنا به تخصص وتجربه شرکتهای سازنده فرق می کند .هر یونیت دندانپزشکی در قسمت برق شامل ولتاژهای 6ولت -12ولت 24ولت و220ولت میباشد. که در موقع روشن کردن برق ورودی به سر کلید قطع ووصل دستگاه واز انجا به ترانس کاهنده که داخل یونیت جا سازی می شود میرود(تعداد ترانسها در مدلهای مختلف متفاوت است). و با تقسیم به قسمتهای گفته شده با ولتاژهای موردنظر وصل می شود. ولتاژ 12ولت جهت شیربرقی توربین وایرموتور وساکشن وجام می باشد. ولتاژ 24ولت جهت فرمان صندلی ووصل کردن برق 220ولت برسر موتور های صندلی میباشد. رله ها ودربعضی از موتورها کنتاکتوراین عمل را انجام میدهد جام جهت آب برای تمیز کردن دهان مریض وکراشوار جهت ریختن آب دهان به داخل کراشوار میباشد. کار ساکشن یونیت مکیدن خون آب داخل دهان مریض میبا شد. واز یک سراهی که با رد شدن آب با سرعت زیاد وایجاد خلع درقسمت دیگر سه راهی باعث عمل مکش می گردد.

نسل دوم که با عنوان Impedance based apex locator شناخته میشوند. روزنامه فرهیختگان، خبر گزاریهای آنا و ایسکانیوز ذیل مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت میکنند. اما در سالهای اخیر، دانشگاه علاوه بر کنکور سراسری سازمان سنجش، اقدام به جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی به صورت بدون کنکور و صرفاً براساس سوابق تحصیلی نیز میکند. در سالهای ابتدایی آغاز فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی، نوع پذیرش صرفاً از طریق کنکور سراسری بود. واحدهای هر استان زیر نظر دبیرخانه هیئت امنا استان اداره میشوند. همچنین بر اساس سند آمایش آموزش عالی، دانشگاههای چند استان با یکدیگر در یک منطقه آمایشی قرار میگیرند. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، روسای دانشگاههای استانی که همان مراکز استانها میباشد را با تأیید و معرفی به شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین میکند. دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۳۱ دانشگاه استانی به تعداد استانهای کشور است. سایر واحدهای درون هر استان با نظر رئیس استان و تأیید رئیس دانشگاه آزاد معین میشوند. عوارض آمپول بی حسی دندان درجه جامع در دانشگاه آزاد اسلامی بالاترین رتبهای است که به واحدهای پیشرو از طرف سازمان مرکزی داده میشود.

این در حالی است که ترم بهاره از ماه فوریه شروع شده و تا ماه ژوءن ادامه دارد. دانشگاه های ترکیه از زمان های بسیار دور تا به حال حاضر از اعتبار علمی بالایی در مجامع بین المللی برخوردار بودند. بسیاری از دانشگاه های ترکیه با دانشگاه های معتبر دنیا مراوده و تفاهم نامه علمی دارند. یعنی دانشجویان به راحتی می توانند به آن دانشگاه ها منتقل گردند. مثلا در برخی از دانشگاه ها بعد از سپری کردن ترم دوم امکان جابه جایی به دانشگاه های آمریکا و اروپا در همان رشته و همان ترم تحصیلی وجود دارد. به خصوص تحصیل رشته های دندانپزشکی و پزشکی در ترکیه سبب می گردد که افراد موفق به اخذ مدرک کارت طبابت بین المللی گردند. با اخذ این کارت بعد از اتمام دوره دندانپزشکی به راحتی می توانند در کشورهای دیگر نیز مشغول طبابت گردند. در ارتباط با دانشگاه های خصوصی باید عنوان کنیم که بالای ۵۰ دانشگاه خصوصی در ترکیه وجود دارد. یکی از بهترین رشته هایی که متقاضیان تحصیل در ترکیه به دنبال آن هستند رشته دندانپزشکی می باشد.

متخصص دندانپزشک کودکان طیف گسترده ای از گزینه های درمانی و همچنین تخصص و آموزش مراقبت از دندان ها، لثه ها و دهان کودک شما را ارائه می دهد. هنگامی که پزشک متخصص اطفال به کودک شما پیشنهاد می کند که معاینه دندانپزشکی را انجام دهد، می توانید مطمئن باشید که دندانپزشک اطفال بهترین مراقبت ممکن را ارائه خواهد کرد. برخی از نوزادان با دندانهای نوزادی (دندانهایی که در ماه اول رشد میکنند) به دنیا میآیند که نیاز به رعایت بهداشت دهان و دندان یا مراجعه به دندانپزشک کودکان برای برداشتن آنها دارند. حداقل یک دندان شیری تا شش ماهگی بیرون میزند؛ و بله، نیاز به تمیز کردن دارد. اگر از همان ابتدا، رسیدگی به دندان های کودکان، با مراقبت های دندانپزشکی کودکان انجام شود، بهداشت دهان و دندان کودک همواره برقرار خواهد بود. از شش ماهگی تا 24 ماهگی، کودکان به طور جدی شروع به دندان درآوردن می کنند که با تحریک پذیری، گاز گرفتن اشیا، آب دهان و کشیدن گوش مشخص می شود. در سن سه سالگی، بیشتر یا گاها همه دندان های شیری روییده اند. به زودی پس از چهار سال، فضاهایی برای دندانهای دائمی ظاهر میشوند، زیرا فک، ساختار استخوانی حمایتکننده و استخوانهای صورت شروع به رشد میکنند. فضا نگهدارنده متحرک در این دوره نیز مراجعه به دندانپزشکی کودکان برای اطلاع از وضعیت فک کودکان اهمیت بالایی پیدا می کند. از شش تا 12 سالگی، معمول است که کودک شما هم دندان شیری و هم دندان دائمی در دهان داشته باشد. متخصص دندانپزشک کودکان چه نوع درمان هایی را ارائه می دهند؟ بهترین دندانپزشک کودکان باید در ارائه خدمات درمانی زیر، از تبحر بالایی برخوردار باشد. کجا می توانیم بهترین دندانپزشک اطفال را پیدا کنیم؟ دندانپزشکی کودکان را می توان در مطب مستقل و خصوصی، خدمات دندانپزشکی عمومی یا در بیمارستان انجام داد. متخصص اطفال شما می تواند در یافتن یک متخصص دندانپزشک کودک با تجربه، به شما راهنمایی دهد.



:: موضوعات مرتبط: دندانپزشکی، ،
نويسنده : عابد


اتاق خواب مستر چیست؟ پاسخ در مجله بست فرنیچر

یکی از ویژگیهای بارز این مدل که در نگاه اول به چشم میآید، سبک خاص و منحصر به فرد پایههای مبل تکی مبل چستر آلفردو است که به زیبایی هرچه تمامتر طراحی و تولید شده است. همین طور استفاده از چوب در تولید دستههای مدل چستر آلفردو نیز به طراحی منحصر به فرد این مدل کمک میکند. تشکهای این مبل راحتی نیز دوبل بوده و این مورد یکی دیگر از مزیتهایش به شمار میرود؛ چرا که در صورت نیاز به شستشو به سادگی میتوان آن را جدا کرده تمیز کرد. مبل آلفردو نیز در رنگبندیهای مختلف و تعداد نشیمنهای ۵ نفره، ۸ نفره و… موجود بوده و میتوانید آن را از فروشگاه مبلمان و دکوراسیون توکامارت سفارش دهید. یکی دیگر از مدل های جدید مبلمان راحتی در سال 2021، مبلمان سیلیویا است که از لحاظ ظاهری بسیار خاص است. این مبلمان از راحتی بالایی برخوردار است و فضای نشیمن مناسبی دارد. شما میتوانید روی این مبلمان دراز بکشید، تلویزیون تماشا کنید و نهایت لذت را ببرید. در نشیمن مبل سیلویا از اسفنج 35 کیلویی استفاده شده است، به همین دلیل طول عمر بالایی دارد. کلاف این مبل با چوب روس وارداتی درجه یک ساخته شده که بسیار محکم و با استقامت است و برای زیباتر شدن مبل سیلویا از چوب راش در قسمت چوب نما و پایه ها استفاده شده است. شما میتوانید این مبل را در هر رنگی که دوست دارید سفارش دهید و از آن لذت ببرید.

یکی از گزینههایی که برای زیبایی و بهینه سازی دکوراسیون تراس اهمیت بالایی دارد، استفاده از آویزهای سقفی است. تنوعی از آویزها وجود دارند که میتوان با بهره از آنها به کاربردی شدن فضا پرداخت. حتی برخی از انواع آنها برای نصب روی دیوار نیز مناسب هستند که زیبایی و بهینهسازی فضا را در پی دارند. برای مثال آویز گلها ایدهای بسیار عالی برای نگهداری از گل و گیاهانی است که شاید روی فضای کف و لبه تراس جایی برای آنها وجود نداشته باشد. از این طریق هم زیبایی حاصل خواهد شد و هم به بهینهسازی فضا و نور مناسب برای گل و گیاهان دست یافتهاید. اگر از آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید دید کمتری برای تراس وجود داشته باشد بهتر است توصیه کنیم به طور کامل آنرا پوشش ندهید. از این طریق هم جلوی نور را گرفتهاید و هم زیبایی و فضای کافی را کم کردهاید. اما پیشنهادی که برای کاهش دید بالکن داریم این است که از طرحها و نقوش مختلف برای این منظور استفاده کنید.

مبل های کلاسیک مورد علاقه عموم افراد هستند و دارای انواع مختلفی هستند. در ادامه انواع مبلمان کلاسیک را برایتان معرفی خواهیم کرد. مبل های کلاسیک فرانسوی دارای طرح های ظریف و زیبا هستند و رنگ استفاده شده برای پارچه این مبل ها از انواع رنگ های خنثی می باشد. رنگ سفید رنگی است که بیشتر برای پارچه های مبلمان کلاسیک فرانسوی استفاده می شود. منبت کاری مبل های کلاسیک ترکیه ای اصولا بر اساس گل، مناظر طبیعی و یا حیوانات ساخته شده است. از دیگر ویژگی های مبلمان کلاسیک ترکیه ای می توان به چوب و پارچه مرغوب آن اشاره کرد. این نوع مبل های کلاسیک نسبت به دیگر مبل ها سبک تر می باشد و جا به جایی آن ها راحت تر نیز می باشد. مبل های کلاسیک راحتی ترکیبی از مبل های کلاسیک و راحتی می باشد و زیبایی و ظرافت این نوع مبلمان زبان زد می باشد.

تخت خوابهای کشودار بیشتر از آنچه که فکر میکنید میتوانند به شما در ایجاد فضای اضافی کمک کنند. البته این انتخابی نیست که همه بتوانید داشته باشید، اگر از تخت خوابهایی که بالای میز کار یا کتابخانه قرار میگیرند بدتان نمیآید، میتوانید این ایده را اجرا کنید. سعی کنید از دیوارها تا میتوانید بهره ببرید و هر چیزی را لایه لایه روی هم قرار دهید. رنگ کمد دیواری فقط به این دلیل که اتاق خواب شما کوچک است دلیل نمیشود در چیدمان و دکوراسیون آن از طرح و رنگهای خستهکننده و تکراری استفاده کنید. برای استفاده از کاغذ دیواری در اتاق خواب، یک دیوار اصلی را به عنوان دیواری که در مرکز دید قرار میگیرد انتخاب و همان دیوار را با یک کاغذ دیواری طرحدار زیبا کنید. معمولا دیواری که بالای تخت خواب قرار میگیرد برای این کار بهترین گزینه است. کاغذ دیورای اصولا فضای اتاق خواب را شلوغ میکند و باعث میشود اتاق شما کوچکتر هم به نظر برسد.

• بهترین نورپردازی برای دفاتر اداری نورپردازی سطح کار است یعنی پرسنل هنگام کار نور مناسب برای دید میز کار خود و انجام فعالیت مربوطه را داشته باشد. • نورپردازی عمومی برای کل فضا و تامین روشنایی مطلوب فضای اداری توصیه میگردد. • برای تامین نورو روشنایی سطح کار از نورپردازی موضعی استفاده می شود. • برای تامین نورو روشنایی سطح کار از نورپردازی موضعی استفاده می شود. برای انتخاب رنگ مناسب فضا علاوه بر شناخت فعالیت، رنگ سازمانی هر اداره نیز مهم است که می توان از آن برای طراحی دیوارها و کمد ها استفاده کرد. • رنگ سازمانی مهمترین معیار در رنگ کلیت هر سازمانی می باشد که با توجه به این رنگ از تکنیک های مختلف رنگبندی استفاده و محیط اداری خود را دیزاین می کنید. • در تکنیک رنگبندی تک رنگ ( مونوکروم) تنها از یک رنگ ( فام) استفاده می شود و تنها با تغییراتی مثل تیرگی و روشنی می توان به محیط کنتراست داد.

رنگ روشن کفپوش ها نوری که بر روی آنها تابیده می شود را به فضا منعکس می کند و سبب ایجاد فضایی روشن در اتاق نشیمن و پذیرایی تان می شود. از پارکت لمینت ها نیز میتوانید در اتاق خواب ها و فضای اصلی خانه که شامل اتاق نشیمن و پذیرایی است استفاده کنید. در صورتی که به دنبال خرید میزهای اتاق نشیمن یا اتاق پذیرایی هستید، سعی کنید از میزهای دایره ای برای زیباتر شدن دکوراسیون خانه های کوچک استفاده کنید. این نوع میزها به واسطه لبه های گردی که دارند، میتوانند فضای بیشتری از اتاق را در اطراف خودشان در اختیارتان قرار دهند. شکل دایره ای این نوع میزها دسترسی بهتری برایتان ایجاد می کند و با توجه به اینکه پایه این نوع میزها معمولاً در وسط آن ها قرار دارد، فضای کمتری از کف اتاق را می پوشاند. نورپردازی یکی از ارکان اصلی بزرگنمایی چیدمان منزل کوچک است، چرا که فضاهای تاریک و کم نور کوچک تر از فضاهای پر نور دیده می شود.

در دستگاههای اَپل، نرمافزار سافاری (Safari) رو بهروزرسانی کنیم و آخرین نسخه ios نصب شده باشه. اگه سیستم عاملمون (اندروید/IOS) و مرورگر (گوگل کروم/سافاری) به روز باشه، پس باید در کنار مدل سه بعدی محصول، دکمهای با عنوان «در فضای خود ببینید» مشاهده بشه. در صورتی که این دکمه در کنار مدل محصول قابل مشاهده نیست و بهروزرسانیهای ذکر شده رو انجام دادید، به احتمال قوی تلفن همراه هوشمند شما و یا تبلت شما فاقد قطعه سختافزاری هسته واقعیت افزوده است. گوگل برای نسخه های اندرویدی، برنامه گوگل پلی ویژه واقعیت افزوده را قرار داده است که لازمه نصب کنید. محصول روی سطح زمین تنظیم نمیشه. در صورت مشاهده دکمه «در فضای خود ببینید» ما میتونیم با انتخاب این دکمه و با استفاده از دوربین گوشی یا تبلت، محصول مورد نظر را بصورت واقعیت افزوده در فضای خونه مشاهده کنیم. با لمس این دکمه، ممکن است مرورگر از ما اجازه دسترسی به دوربین دستگاه را درخواست کنه.

مناسب برای خانه های مدرن راحتی ها و مبلمان رکلاینر دارای تکیه گاهی متحرک و تطبیق پذیرند که سطح استراحتگاه قابل تنظیمی برای پاها دارند. ساز و کار اجرایی رکلاینر ها با موتوری انجام می شود که هر سطح با دو دست در طرفین مبل قرار گرفته است. همچنین با کمک کنترل از راه دور می توانید این مبل را به هر حالتی که تمایل دارید، تنظیم کنید. مناسب برای خانه های مدرن این صندلی های کوتاه و بدون دسته، نشیمنگاهی عمیق و بسیار راحت دارند که خیلی خوشایند است . این نوع مبلها معمولا پایه های چوبی کوتاهی دارند که اغلب موارد به ساختار اصلی مبل متصل است و به طور کامل دیده می شود. در بعضی موارد هم پایه های آن استیل است. کابینت آشپزخانه کوچک بدون اپن مبلمانی با دسته های گرد و پایین، مناسب برای اغلب سبک های دکوراسیونی به غیر از روستیک این مبل محبوب ترین مدل مبلی است که در اغلب خانه ها یافت می شود. دسته های این مبل گرد و کوتاه است.

یک نکته دیگر در دیزاین اتاق دخترانه توجه به سن فرزند شماست. در واقع چیزی که سبک اتاق را تعیین می کند سلیقه فرزندتان است که قرار است از این اتاق استفاده کرده و از بودن در آن لذت ببرد. شایان ذکر است در ارتباط با انتخاب سبک مناسب خیلی سخت نگیرید چراکه تعیین سبک مناسب برای هر خانه یک کار کاملا تخصصی است و برای شما راحت نخواهد بود که بتوانید سبک مورد نظر خودتان را تعیین کنید. نکته اصلی در این خصوص انتخاب مدل دلخواه از روی مدل های موجود یا مدل های کارشده است؛ کافی است چند مدل را ببینید و از بین آنها یک یا چند سبک دلخواه را انتخاب کنید. بعد از این وظیفه طراح یا مشاور است که سبک مورد نظر شما را استخراج کند و المان های منطبق با آن سبک را طراحی و اجرا کند. در تزیین اتاق خواب همواره باید تاکید بر استفاده بهینه از تمام فضاهای موجود در اتاق خواب؛ از جمله: اطراف و زیر آن باشد.

  • الهام از طبیعیت
  • طراحی آشپزخانه فرم L
  • یک مجموعه بشقاب
  • مبل راحتی ریکلاینر

سهشنبه 01/5/18، تهران , (اخبار رسمی): انتخاب و خرید مبلمان اداری با توجه به شرایط مکانی که قصد چیدمان مبلمان را در آن خواهیم داشت متفاوت بوده و بسته به سلیقه افراد نیز میتواند متغیر باشد. اگر میخواهید دفتر و یا شرکتی مدرن و منظم داشته باشید، باید به دیزاین و دکوراسیون آن توجه کرده و به درستی مبلمان اداری را انتخاب نمایید. مبلمان اداری نوژن از سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید انواع مبلمان اداری نوژن متناسب با انواع محیط ادارات آغاز کرده و دارای طراحانی بسیار ماهر و آموزشدیده میباشد. انتخاب و خرید مبلمان اداری با توجه به شرایط مکانی که قصد چیدمان مبلمان را در آن خواهیم داشت متفاوت بوده و بسته به سلیقه افراد نیز میتواند متغیر باشد. اگر میخواهید دفتر و یا شرکتی مدرن و منظم داشته باشید، باید به دیزاین و دکوراسیون آن توجه کرده و به درستی مبلمان اداری را انتخاب کنید. به کار برده شود. اتاق خواب مستر چیست مبلمان اداری دارای انواع گوناگونی از نظر جنس، چیدمان، شرکت تولیدی، رنگ و غیره بوده و همانطور که گفته شد بر اساس شرایط اداره جات و همچنین سلیقه اشخاص انتخاب و خریداری میشوند.



:: موضوعات مرتبط: دکوراسیون، ،
نويسنده : عابد